Send os en besked, så giver vi et kald hurtigst muligt
Her har vi lavet en lille samling af de spørgsmål vi oftest får. Hvis ikke du finder det svar du leder efter, så tag endelig fat i os.
Det varierer fra case til case men kunne se sådan ud:
Vi starter med at få vores Social Selling Framework op og køre.
Når det så kører kigger vi ind i, at forstærke det med personlig branding.
Dernæst begynder vi, at lege med annoncering for at øge effekten af både jeres social selling og personlige branding.
Vi skifter altså taktik/service løbende, alt efter hvad der passer bedst i jeres situation.
Det helt specielle ved at sætte retargeting op på LinkedIn, er, at man kan kvalificere den trafik man annoncerer mod.
Lad os tage et eksempel på hvordan vi ville annoncere mod besøgende på hjemmesiden.
Med Meta, TikTok og Google så kan sagtens ramme dem igen. Men man kan ende med at spilde en del marketing-kroner hvis den trafik ikke er relevant.
På LinkedIn kan vi derimod sætte et filter på der ser kunne se sådan her ud:
- Website besøgende de sidste 30 dage
- Virksomhedsstørrelse 11-50 medarbejdere
- Senior-level sælger, eller derover
- Kun danske virksomheder
Derved kan man faktisk kvalificere al den trafik I ellers får på hjemmesiden.
Ja, det er den! Her er lidt facts:
Vi hjalp f.eks. to Co-Founders med deres LinkedIn outreach.
- De rakte ud til den samme liste af mennesker
- De brugte begge to samme besked
- De linkede til samme hjemmeside
Resultatet? Den ene fik 234% flere leads end den anden.
Men hvorfor? Fordi den ene Co-Founder har arbejdet på sit personlige brand og LinkedIn profil i løbet af de sidste to år.
Der er altså et meget håndgribeligt resultat af at arbejde på sit personlige brand.
Vi har en bindingsperiode på minimum 3 måneder, og så hedder vores opsigelse løbende måned + en måned.
Vores samarbejder varer dog typisk meget mere end det. Vores service er langsigtet, så jo længere tid man bruger den, jo bedre er den. Man får altså en renters rente effekt.
Hvis I blot skal lave outreach og content på LinkedIn så kræver det som sådan ikke noget budget. Derfor er det en genial salgskanal, hvis man lærer hvordan den fungerer ordentligt.
Hvis I derimod skal annoncere på LinkedIn, så er den typisk dyrere end andre kanaler som Meta og Google. Dog er kvaliteten typisk meget højere på leads der kommer ind.
Hvis vi skal tage et simpelt eksempel her, kunne det se således ud:
Lad os sige, at I har en liste med kunder, I skal til at række ud til. Dem vil I naturligvis gerne have møder med, når nu I har siddet og filtreret dem i første omgang.
Her ville man øge chancerne for succes, ved at målrette nogle helt specifikke annoncer mod præcis den liste I skal række ud til.
Hvis man f.eks. satte de kampagner i gang en måned inden I ringer/skriver/besøger dem, så er der med stor sandsynlighed, flere der vil genkende jer og svare positivt på jeres henvendelser.